Címkék

ajánló (30) alapfogalmak (17) apológia (2) árpádsáv (2) ávéhá (3) a drog (2) bencsik andrás (3) big bráner (2) blog (2) bukkake (12) buzi (6) cigánybűnözés (2) cuki (4) droid (3) elkúrták (11) elnökválasztás (3) erő (3) érzékeny (2) eu (2) európai unió (2) ezek hazudnak (4) ezek lopnak (7) f1 (2) faszkorbács (10) fidi (13) fosztogatás (3) frankó (25) függetlenség (5) globalizmus (2) gyáva szar (5) gyorbán (20) hadd ne tageljem (22) hazaszeretet (4) hír tv (2) hit (3) hollókoszt (4) hülyemagyar (42) igazmondás (13) iszlám (2) játszótér (9) jé hazudtak (11) jog (4) jogvédő (5) kandúr bandi (5) kaptlizmus (2) képmutatás (2) konzervativizmus (3) kotmány (6) középkor (3) közérdek (8) kurvaország (13) liberalizmus (11) majomház (13) márai (3) maszop (12) média (8) médiahekk (4) megyó (2) mélymeleg szar (11) mno (2) muhaha (17) műpa (2) mutogatás (8) náci (3) nemzethalál (6) nemzeti (2) nemzeti radikalizmus (30) népfeneség (2) népsavazás (7) nyalás (2) nyilaskereszt (2) nyugat (2) orcsány (20) őszödi beszéd (4) osztogatás (5) polgár tamás (2) pomogácsok (21) radikalizmus (2) rendszerváltás (10) savazas (2) scsík (2) semita (3) sört ide bort ide (3) spiró (2) sumimogyi (2) szadesz (5) szájbarágó (4) szakember (5) szakértő (4) szar (8) szólásszabadság (8) szüret (2) tényfeláró újságíró (3) tényfeltáró újságíró (4) tudomány (2) tuti (12) uborkaszezon (3) újságíró (4) vonnegut (2) wei wu wei (2) zsidó (14)

Aprópénz


Az én blogom értéke 1.129,08 dollár.
Hát a tiedé?

Utolsó kommentek

Google Analytics

A hét random hülye szakértője

2007.06.22. 00:24 | mavo | Szólj hozzá!

Címkék: f1 szakértő

Az index „szakértője” megnyilvánult — az informatikai aranykort visszalihegő fasz és a Farkasházyval kapcsolatos (csak legutóbbi) balfaszságuk fényébn mondhatom, esélyes volt, hogy faszság.

És tényleg.

A szakértő először rejszol egy jóízűt arra, hogy ah, Hamilton kevesebb, mint tíz centire ment a faltól métereken keresztül, Ich komme, Ich komme schpritz, aaah. Egyrészt napi ajánlatunk, csinálja meg Hamilton ezt valamelyik hátsó soros fostalicskával, és aztán majd hájpolunk neki, persze csak ha túléli.

Másrészt viszont az index félelmetes tudású szakértője tovább ment és kimondja a frankót.

„Ha összehasonlítjuk a spanyol belső felvételeivel az övét, egy okot biztosan találhatunk, miért volt gyorsabb: a célegyenesre fordulva közelebb engedi a falhoz az autót, mint jóval tapasztaltabb csapattársa.”

Baszkódhatnánk azon, hogy a hivatkozott felvételek az időmérő harmadik részének két körét mutatják egy videóba vágva. Hogy melyik kettő Hamilton tizenhárom és Alonso tizenkét megtett köre közül, az nemigen derül ki, elképzelhető, hogy ha valaki odafigyel, simán összepároztat egy másik Alonso kört egy másik Hamilton körrel, ahol Alonso van közelebb ahhoz a falhoz ugyanígy öt centivel.

Csakhogy akkor éppen a lényegre nem figyelünk oda. Hogy az a bzonyos Q3 nagyon kilógott az időmérők sorából, ellenben kiválóan passzolt a verseny elején tapasztalt különbséghez a két versenyző közt.

A szabadedzéseket ugye nyerte Alonso.

Az időmérő első felvonásában Alonso 147 század másodperccel volt jobb a legjobb körében, mint Hamilton a saját legjobb körében.

Az időmérő második felvonásában Alonso 139 század másodperccel volt jobb a legjobb körében, mint Hamilton a saját legjobb körében.

Gondolom, érezhető valamiféle tendencia. Pesze simán lehetséges, hogy az ifjú zseni ebben a kétszer 3 körben csurig tankolva tartotta a tempót a töküres tankkal rohangáló Alonsóval, és a haradik előtt neki nem tankoltak, hanem leszívtak húsz litert, esetleg direkt lassabbn ment, és direkt pont ennyivel: elég a végén nyerni az edzést.

A harmadik etapban ellenben Hamilton volt gyorsabb, méghozzá 169 század másodperccel.

A verseny első szakaszában ez a két tized másodperc körüli különbség szépen meg is maradt körönként átlagosan, és érdekes módon Alonso később ment ki tankolni, méghozzá egyetlen körrel később. Ami azért érdekes, mert egészen addig, amíg Hamilton kerekei nem koptak jobban, pár tizedeket faragott csak a hátrányból, tehát olyan nagyon sokkal kevsebbet nem kaphatott, mint Hamilton, ellenben csak azért ment ki előbb, mert elfogytak a gumijai.

Persze könnyedén megeshet, hogy Q2 után Alonso egy szempillantás alatt elfelejtett úgy vezetni, mint addig, és csak az első boxlátogatás után tanult meg újra, mert akkor megint tendenciózusan ő lett a gyorsabb. E verzió melett szól az, hogy egy profi forma 1-es versenyző az már csak ilyen: hipp-hopp órákra, mit órákra, bő egy napra képe elfelejtenii vezetni.

Vagy arra gondol az ember, hogy Alonso az időmérő harmadik szakaszára több üzemanyagot kapott, mint Hamilton, és elég látványosan ennek volt köszönhető az időmérő végi különbség. A verseny elejét ezzel a hátánnya tolta végig, és ez utána is annyival kapot csak kevesebbet, hogy ne legyen meg a időmérőn tapasztalt másfél tized előnye. E verzió mellett szól, hogy az időmérő végén és a verseny elején nagyon hasonló volt a köridők közti különbség.

Az index szakértője ennek fényében hablatyol érdekeseket. Hamilton elvileg azonos feltételek melett láthatóan lassabb volt ugyan, de közelebb ment a falhoz (hiszen gyakorolta), és azért nyert, a harmadik etapban, nem pedig azért, mert Alonso a több üzemanyag miatt lassabban tudott menni.

Egyetlen kérdés marad csak ezután.

Mi késztet egy csapatot arra, hogy egy adott versenyen az összes addigi szabadedzést megnyerő, majd az első két szakaszban is egyenletesen jobb versenyzőjét ezzel a kis tankolási trükkel a második helyre hozza be az időmérőn?
>>" />

A bejegyzés trackback címe:

https://polmavo.blog.hu/api/trackback/id/tr17103584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.