Címkék

ajánló (30) alapfogalmak (17) apológia (2) árpádsáv (2) ávéhá (3) a drog (2) bencsik andrás (3) big bráner (2) blog (2) bukkake (12) buzi (6) cigánybűnözés (2) cuki (4) droid (3) elkúrták (11) elnökválasztás (3) erő (3) érzékeny (2) eu (2) európai unió (2) ezek hazudnak (4) ezek lopnak (7) f1 (2) faszkorbács (10) fidi (13) fosztogatás (3) frankó (25) függetlenség (5) globalizmus (2) gyáva szar (5) gyorbán (20) hadd ne tageljem (22) hazaszeretet (4) hír tv (2) hit (3) hollókoszt (4) hülyemagyar (42) igazmondás (13) iszlám (2) játszótér (9) jé hazudtak (11) jog (4) jogvédő (5) kandúr bandi (5) kaptlizmus (2) képmutatás (2) konzervativizmus (3) kotmány (6) középkor (3) közérdek (8) kurvaország (13) liberalizmus (11) majomház (13) márai (3) maszop (12) média (8) médiahekk (4) megyó (2) mélymeleg szar (11) mno (2) muhaha (17) műpa (2) mutogatás (8) náci (3) nemzethalál (6) nemzeti (2) nemzeti radikalizmus (30) népfeneség (2) népsavazás (7) nyalás (2) nyilaskereszt (2) nyugat (2) orcsány (20) őszödi beszéd (4) osztogatás (5) polgár tamás (2) pomogácsok (21) radikalizmus (2) rendszerváltás (10) savazas (2) scsík (2) semita (3) sört ide bort ide (3) spiró (2) sumimogyi (2) szadesz (5) szájbarágó (4) szakember (5) szakértő (4) szar (8) szólásszabadság (8) szüret (2) tényfeláró újságíró (3) tényfeltáró újságíró (4) tudomány (2) tuti (12) uborkaszezon (3) újságíró (4) vonnegut (2) wei wu wei (2) zsidó (14)

Aprópénz


Az én blogom értéke 1.129,08 dollár.
Hát a tiedé?

Utolsó kommentek

Google Analytics

A hét random hülyéje és a szmogriadó

2009.01.14. 07:50 | mavo | 2 komment

Címkék: hülyemagyar

A magyar törvényt ráigazították egy EU normára, és az istenadta nép természetesen a rossz hír bejelentőjét utálja - teszem azt Demszkyt még szerencse, hogy  amúgy is utálják alapból, egy okkal több lett; csak az a kérdés immár, hogy ha mindenki utálja, akkor ki szavazta meg negyedjére is, de hát ilyen ez, a csecsemőmirigy létezését se bírjuk megmagyarázni, pedig azon komoly tudósok törték a fejüket. Mondjuk be nem tört a fejük rajta, egy mirigy alapvetően puha ugyanis.

Az igazi barom természetesen a jobboldalnak álcázott baloldalról jön, most éppen Doncsev András szart  ventillátorba, mondván a busz az sok port ereget ki, mert dízel, és csak hatvan-hetven személyt képes szállítani, ezért tulajdonképpen az autóval közlekedé ugyanolyan környezetszennyező, de legalább kényelmes. Fedje lepel, hogy a por kieregetése a fogyasztással, a pedig a buszon ülők számával arányos.

És most azon se hőbörögjünk, hogy miközben a dízelüzemű autók aránya meredeken megnőtt, egy dízeles busz porkibocsátását egy benzines autóéval hasonlítja: istenem, ha oda akarok baszni, az igazamhoz passzoló legtutibb esetet kell az igazamhoz nem paszoló legrosszabb esettel szembe állítani, mert a tuti az már csak tuti.  Persze ilyen technikával azt is be lehet bizonyítani, hogy a nyuggerek élnek ma a legjobban, de hát ez van, nem az eszköz választja az embert, amiképpen a ruhat sem eszi.

Nem ördöngősség ez. Ha vizsgafeladatként a borotváltak felsőbbrendűségét kell bizonyítanom, elegendő csokorba szedni a szakállas bűnözőket, diktátorokat, pedofilokat, anyabaszókat, aki csak van, és szemberakni egy névsorral, amelynek tök véletlenül karitatív jóbácsik és jónénik a tagjai és egyik sem szakállas. Ha ez megvan, már csak a közönség elé kell tárni a gondos és természetesen tudományos igényű kutatás cáfolhatatlan tényeit, és levonni a konklúziót: na ugye, én megmondtam!

És bizony mondom néked, igaza is lenne, ha a busz tényleg úgy működne, hogy van két végállomása, az egyiken felszáll hetven utas, és a végén jól leszálnak együtt.

Két eset lehetséges. Az egyik az, hogy Doncsev András nem közlekedik békávés járművel, ez esetben az úgynevezett tényeknek utánanézés segíthetett volna,hogy ne óbégasson hülyeségeket.

A másik és sokkal valószínűbb eset, mert az elég valószínűtlen, hogy Doncsev András a jogosítvány megszerzése előtt ne közlekedett volna valamilyen buszon vagy villamoson.

Nos, ha ez utóbbi az igaz, akkor Doncsev András felfigyelhetett arra a jelenségre, amikor egyes emberek valami gombot nyomkodnak, vagy azt sem teszik, és megáll a busz, majd emberek fel és leszállnak róla.

Egy hetes buszon csak a legközpontibb megállókban cserélődik az utasok legalább 30%-a, ergo a hetes busz befogadóképességének akár ötszörösét is elviheti egy körben.

Amikor arról harákol, miért nem inkább a katalizátor nélküli és kétütemű autókat tilcsák, azt hittem, eldobom az agyamat. Tényleg annyit nem tud, hogy ezek a hazai állomány töredékét teszik ki legfeljebb? Hogy egy átlagos kis térfogatú dízelmotor több port bocsát ki, mint egy Trabant, azt meg pláne ki nem szarja le?

Vagy csak megint úgy érzi, a demagógia egyszerűen tisztább, szárazabb érzés.

>>" />

A bejegyzés trackback címe:

https://polmavo.blog.hu/api/trackback/id/tr94876375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommybravo 2009.01.14. 09:19:36

Arról a nem elhanyagolható tételről meg sem emlékeztél, hogy a BKV buszok szmogriadón kívül is közlekednek, csak kevésbé kihasználtan. A 15 tonnás buszon az extra embertömeg nem okoz lényegi fogyasztásnövekedést, ehhez nem kell közlekedésmérnöki kar.

Másrészt másfél emberrel számolni (ahogy DA teszi) erős túlzás, ismerve a bp-i autósok kényelmi szempontjait.

Ostoba paraszt, nem is érdemel több elpazarolt bitet.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.01.14. 10:03:28

Csak adalék: egy autóban 4 személy az elvben 4×80kg azaz 320 kg plusz, ami egy másfél tonnás önsúlyú autónál 20%, a "csak" egytonnásnál 30% plusz tömeg. 5 személy már több mint 25 illetve 40%. Nem csekély többletfogyasztás az.

Egy 15 tonnás busznál 70 utas az 5,6 tonna, tehát nagyságrendileg ugyanott tartunk.