Címkék

ajánló (30) alapfogalmak (17) apológia (2) árpádsáv (2) ávéhá (3) a drog (2) bencsik andrás (3) big bráner (2) blog (2) bukkake (12) buzi (6) cigánybűnözés (2) cuki (4) droid (3) elkúrták (11) elnökválasztás (3) erő (3) érzékeny (2) eu (2) európai unió (2) ezek hazudnak (4) ezek lopnak (7) f1 (2) faszkorbács (10) fidi (13) fosztogatás (3) frankó (25) függetlenség (5) globalizmus (2) gyáva szar (5) gyorbán (20) hadd ne tageljem (22) hazaszeretet (4) hír tv (2) hit (3) hollókoszt (4) hülyemagyar (42) igazmondás (13) iszlám (2) játszótér (9) jé hazudtak (11) jog (4) jogvédő (5) kandúr bandi (5) kaptlizmus (2) képmutatás (2) konzervativizmus (3) kotmány (6) középkor (3) közérdek (8) kurvaország (13) liberalizmus (11) majomház (13) márai (3) maszop (12) média (8) médiahekk (4) megyó (2) mélymeleg szar (11) mno (2) muhaha (17) műpa (2) mutogatás (8) náci (3) nemzethalál (6) nemzeti (2) nemzeti radikalizmus (30) népfeneség (2) népsavazás (7) nyalás (2) nyilaskereszt (2) nyugat (2) orcsány (20) őszödi beszéd (4) osztogatás (5) polgár tamás (2) pomogácsok (21) radikalizmus (2) rendszerváltás (10) savazas (2) scsík (2) semita (3) sört ide bort ide (3) spiró (2) sumimogyi (2) szadesz (5) szájbarágó (4) szakember (5) szakértő (4) szar (8) szólásszabadság (8) szüret (2) tényfeláró újságíró (3) tényfeltáró újságíró (4) tudomány (2) tuti (12) uborkaszezon (3) újságíró (4) vonnegut (2) wei wu wei (2) zsidó (14)

Aprópénz


Az én blogom értéke 1.129,08 dollár.
Hát a tiedé?

Utolsó kommentek

Google Analytics

Mi van a dobozban?

2008.11.26. 22:43 | mavo | 14 komment

Címkék: konzervativizmus

Egyrészt semmi, másrészt rengeteg értékes gondolat.

Mert hogy ugye konzervativizmus ma. Volt egy megalol biszbasz a múlt héten, amelyiken például jó sok udvarias frázis felhasználásával eljutottak odáig, hogy nem tudnak mit válaszolni az afféle világ sorsát meghatározó kérdésekre, mint hogy van-e a Kádár-rendszerből származó hagyomány, és ennek a kérdésnek leszármazottai. Továbbá megállapították komolyan, okos szemeikkel ránk figyelve, hogy a konzervatív az nem feltétlenül valláos, de azért irdatlanul tiszteli a vallásokat.

Heuréka, gazdasági világválság húzhatsz a picsába, székely deszkások szevasztok!

Holott a mai magyar konzervativizmusnak a legfőbb baja igazából az, hogy nem tud mihez képest konzervatív lenni. Júeszéj az fúj, ott neokonok vannak, meg liberizék, tisztességes kocsmában bármelyik hallatán a zsidók jutnak a törzsközönség eszébe, kár, hogy Obamáról eljutottak hozzánk fényképek, túl jól látszik, hogy pajesza ugyan nincs, de legalább nigger.

Na jó, vicceltem, a magyar konzervatívnak magyar konzervatív képe kéne hogy legyen, csak éppen ha az a feltétel, hogy magyar legyen, akkor nagy a baj.

Az Átkos negyven évét ne kelljen magyaráznom. A Horthy-koszakot sajnos kell, mert máig nem képesek felfogni emberek, hogy egy olyan rendszer, amely etnikai alapon vetett ki extra adókat, illetve árjásítás  (értsd: a zsidóktól "törvények" útján ellopott pénz) segítségével ért el gazdasági sikereket, arra sok mindent lehet mondani, de hogy konzervatív, azt biztos nem, már ha az általam ismert, a magántulajdon szentségét valló izé konzervativizmusnak számít. Kohn Béla és Károlyi ugye fúj, jönnek visszafele a "boldog békeidők", amelyek a lakosság úgy harmadának nyomorán állva voltak olyan boldogok. Nagyjából négy-ötmillió paraszt közül majdnem ezer gimnazista került ki. Ha a pár százezres cigányságból összesen két-háromszáz lenne gimnazista, az lenne azt hiszem minden nemrasszista nemcigánygyűlölő álma, mert az bizonyítná a cigány alacsonyabbrendűséget.

Nem lenne baj, ha a magyar konzervatív nem akarna magyar alapokon nyugodni. Ha azt mondaná, jó nekem a britt, az ámerókai vagya nemtommilyen konzervativizmus is példaként, meríthetne bőven. Ha Hjúm meg a többiek nem csak bőcsészdumaként keverednének a szövegébe, ha nem csak az aktuális (és a világ végezetéig érvényes) konzervatív fölény alátámasztására szolgálnának

Nincs tanulság, sajnálom.

>>" />

A bejegyzés trackback címe:

https://polmavo.blog.hu/api/trackback/id/tr54790508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Askeladden (törölt) 2008.11.27. 12:32:41

Szerintem sincs normális jobboldali magyar hagyomány.

De meg lehet, meg kéne teremteni. Nem a hagyományt, mert az nincs! Kölcsey Ferenc is ilyeneket mondott, hogy beszéljen magyarul, aki magyar kenyeret eszik. Ilyen hagyomány nem kell.
Magyarországi, magyar nyelvű konzervativizmus azért lehetne.
A hazaszeretetet is újra kell gondolni, meg a nemzet fogalmát is. Az eddigi magyar fogalmak ezekről lúzerek.
De közben nem kell átesni a ló mindent tagadó, korlátlan szabados oldalára sem. Talán meg kell fogalmazni, hogy mi a baj a baloldallal.

A székely deszkásokat meg nem értem. Vannak olyanok?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.11.27. 14:27:05

Persze, vannak. Amint csángó brékesek is.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.07. 05:06:21

Mondd, szerinted - ha már említetted - mennyi cigány gimnazista?

Csak azért kérdezem, mert valamikor azt mondtam, hogy a magyar cigányok és az amerikai négerek között lényeges különbség a felső réteg hiánya a cigányságban. Shenpen blogján az a bizonyos hullaprecíz max_headroom éppenséggel talált is erre valami adatot és belinkelte. Eleinte ő nem hitte el ezt, aztán maga bizonyította be, miközben az ellenkezőjére vadászott. Aztán megdöbbent...

Egyszóval: sajnos egyáltalán nem biztos, hogy költői túlzás, amit erről írtál. Ha a violens felfelé kihígulás létező jelenségét beszámítjuk (vagyis hogy a tanult cigány tudatosan-szándékosan szakít etnikumával, vegyes házasságot köt, stb.), a szám akár igaz is lehet. Nem úgy az ezer gimnazista; a kiegyezés után elég elfogadható (ha nem is nagyvolumenű) tehetséggondozás indult be, úgyhogy a parasztgyerek, ha értelmes volt, (és a szülei engedték), bizony eljuthatott a gimnáziumba és följebb is. Egyházi ösztöndíjak szép számmal voltak.

A konzervatív ideológia-fabrikálókat illető megalol az viszont teljességgel jogos. Némelyikük már Metternichet tette meg magyar nacionalistának...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.07. 09:45:32

Az általam közölt adat az 1912-13-as tanévre vonatkozott, amikor már negyvennégy (44) éve (1868-tól) folyt az "elfogadható (ha nem is nagyvolumenű) tehetséggondozás", remélem, 44 év után ez azért annyira nem ütős eredmény, ergo vagy a parasztok alacsonyabbrendűek, vagy valami egyéb gebasz van, ami ne adj Isten ma is működik ezerrel.

A "tanult cigány" (gondolom ennek a megfelelője a "tanult magyar") pedig nem "tudatosan-szándékosan szakít etnikumával", hanem egész egyszerűen más környezetbe kerül. Ha annak idején nem megyek gimnáziumba, aztán nem történik ez, meg nem történik az, akkor ma ott lakom a valahai családi házban, de még hanem is, egyértelműen nem az a feleségem, aki, garantáltan nem blogolok, és így tovább.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.08. 00:32:45

Nem, azt hiszem, nincs igazad, de alighanem azért, mert esetleg nem láttál ilyen, nagyon-nagyon furcsa jelenségeket.

Az a kevés cigány, aki felsőfokú végzettséget szerez, kétfelé tendál. Vagy főállású etnobiznisz-lovag lesz, és a cigány voltából csinál előnyt (és ezek között a legtöbben gusztustalan alakok, masszív rasszisták, szerintük a cigánynak mindent szabad, és akkor is őket üldözik, ha épp megöltek ők valakit...), vagy pedig egészen furcsa módon kitör a származásából. Ismerek például orvoslányt, aki putriban nőtt fel, és okos meg szorgalmas volt. Nos: ő legalább a családját nem tagadta meg, de a cigányságról hallani se akar. vegyes házasságot kötött, gyerekeinek semmiféle cigány dolgot nem tanít, őket asszimilált magyarnak neveli.

Képzeld, olyan sötétbőrű diplomás cigánylányt is ismerek, aki amellett, hogy hasonló családi taktikát folytat, hajviseletében-sminkjében egyértelműen divat-szoláriumozottnak tetteti magát (még van is szolibérlete, melyet látványosan elpotyogtat-elölhagy). Ő a szüleivel is csak szökőévente találkozik.

Mellesleg az amerikai négerek ilyen azonnali asszimilációra nem képesek, náluk a külső jegyeket nem lehet így annullálni egyből - ezért is van ott vastagabb néger értelmiség.

Az itteni, származásukból gyorsan és erélyesen kitörő, etnikumukat nem vállaló cigány értelmiségiek persze súlyosabb bizonyítványt állítanak ki a cigányságról, mint akármelyik széljobber. Megmutatják, hogy abszolút nincs perspektíva a maradásban... Ijesztő.

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2008.12.10. 07:01:47

ott voltam a konzíliumon, gondolkodtam is, h postoljam-e. pont ezen a két dolgon akadtam fenn. konzervatív lehet ateista, de KUSSOLJON. ne hirdesse. ne vallja meg.
továbbá a hagyományt ííimádjuk, a hagyomány kúl. de hogy mi a hagyomány, azt teljesen önkényesen válogatjuk össze. kádár nem hagyomány, adócsalás nem hagyomány, asszonyverés se.

was Tradition ist, bestimme ich!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.10. 09:26:29

mg,

jeee, a Zértelmiségi cigó nem vágyik vissza a putriba.

Beszarás. Én ha putriból származom, és elvégzem a Zegyetemet, akkor utána hasítok vissza és elveszem az első őzikeszemű bokszos kurvát és segélyből meg lopásból kezdek élni.

Vagy mégse? Vagy nem értjük egymást? Vagy mijafasz?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.10. 09:27:15

Árpád,

azt ott a végén még fel fogom használni. :-)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.10. 09:30:14

mg,

PS: a diplomás boxoskurva nem potyogtatna szolibérletet, ha nem a cigánybűnözés lenne a toposz. Sorry, néha a többség is felelős.

Na jó, nem annyira, sőt, igazából a többség csak elszenvedi ezeket, áldozat, cigánybűnözőuralom van, mi meg nyögjük, itt a kilencegészötmillió elnyomott magyar a cigánybűnözőuralom kellős közepin.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.10. 16:54:03

mg,

egyébként utána néztem, itt van egy tanulmány, amiben ez is szerepel (www.cemi.hu/data/uploadfile/hu_246/phpM2c9oh.Makro%20egyens%C3%BAly%20%C3%A9s%20gazdas%C3%A1gi%20n%C3%B6veked%C3%A9s.pdf), valóban durván alcsony a középiskolát végzettek aránya.

Négymillió paraszt három százaléka ellenben konkrétan százhúzezer (120.000), ergo visszatértünk oda, hogy akkor vagy a XIX. század végi-XX. század eleji parasztok genetikailag jártak így, vagy pedig más a hiba, és ha más, akkor esetleg most is lehet arra felé a gond.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.19. 02:43:32

Bazmeg, az egy 140 oldalas tanulmány, leírhattad volna, hányadik oldalra menjek:-)

Már párszor elbeszéltünk egymás mellett. A Kádár-diktatúra ha valamire, arra jó lett volna, hogy a cigányokat alapfokon kiművelje. Nem jött össze, pedig akkor nem mehetett be Kolompár tanárt verni a suliba, ha igazolatlan hiányzásért piszkálódott a tanár. Bejártak, de a tanulás nemigen ment. Hogy képességhiány vagy motivációhiány miatt, azt nem tudom, de nem ment.

A cigányságukból menekülő néhány cigányértelmiségi szerinted csakis a rasszisták miatt teszi ezt? Nem lehet, hogy azért, mert ők maguk undorodnak meg? Az amerikai feketék ugyanis másképp reagáltak az effélére, Black Power, stb., és lett értelmiségük. Ha itt tényleg olyasféle rasszizmus lenne, az nem az összefogásukat kéne erősítse? Mondjuk itt sose volt Ku-Klux-Klan...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.19. 06:42:42

mg,

tartalomjegyzék? Oktatásra rákeres? Ja, hogy az macerás, bocs.

A Kádár-rendszer egyébként vastagon felelős az egészért, nem tudom, mit nem értesz ezen.

A magyar helyzet még messze nincs ott, mint anno volt Amerikában, egyelőre nincs nálunk Klan, de ahogy mondják már van igény rá.

És oké, legyen igazad. Ha egy cigány eleget tanul, elindul benne egy varázslatos folyamat, és cigányellenes lesz. Hogy esetleg egyszerűen más környezetbe kerül, hogy más feltételeknek kell megfelelnie, az lehetetlen, a sajátjaik szaráért tenni próbáló cigány értelmiségiek pedig egyszerűen nem léteznek. Ez van.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.12.23. 03:06:57

Rosszul töltötte le, most jöttem rá, valami időtúllépést ketyeg a Firefox. Csak egy része jött le. Majd megnézem IE-vel máskor.

A Kádár-rendszerben nem lehetett nem iskolába járni. Nem lehetett tanárt verni, se a diáknak, se a szüleinek. Továbbá volt kmk. Ha kényszerrel is, de a cigányság - ha egyszerűen csak enged a kényszernek, megtanulja a 8 általánost (akkor még a tananyag is több volt), aztán szakmunkásképzőt végez a jobbja, és dolgozik rendesen, akkor összességében sokat emelkedtek volna. Valahogy mégis ki tudták kerülni a dolgot...

Nem varázsos folyamat az. Egyszerűen egy művelt ember szemével látja a cigányságot. És akkor elretten... Nem akar oda tartozni (a diplomás cigánynak ma elhelyezkedni épp a diszkrimináció tematizálása miatt rendkívül könnyű bevallottan cigányként is - sőt, úgy könnyebb, mintha tagadja), mert látja, hogy az a csoport egyszerűen vállalhatatlan. Nincs ebben semmi rejtély: ha egy orvos bemegy a Bihari út 8.-ba, egy tipikus lakásba, utálkozik, ha cigány, ha nem. De ha cigány, akkor ez az utálkozás egyben nem-azonosulási vágyat gerjeszt. Nincs ebben semmi rejtélyes. Az a baj, hogy nincs elég "dafkecigány" (zenész, pincér, munkás, stb.) ahhoz, hogy rendes, megtalálható, azonsoítható csoportot alkossanak, amelyet az értelmiségük is vállalhatna.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.12.25. 10:52:28

"Egyszerűen egy művelt ember szemével látja a cigányságot. És akkor elretten"

Végre megvan az ok, miért nem rettegek a cigányságtól.
süti beállítások módosítása