Címkék

ajánló (30) alapfogalmak (17) apológia (2) árpádsáv (2) ávéhá (3) a drog (2) bencsik andrás (3) big bráner (2) blog (2) bukkake (12) buzi (6) cigánybűnözés (2) cuki (4) droid (3) elkúrták (11) elnökválasztás (3) erő (3) érzékeny (2) eu (2) európai unió (2) ezek hazudnak (4) ezek lopnak (7) f1 (2) faszkorbács (10) fidi (13) fosztogatás (3) frankó (25) függetlenség (5) globalizmus (2) gyáva szar (5) gyorbán (20) hadd ne tageljem (22) hazaszeretet (4) hír tv (2) hit (3) hollókoszt (4) hülyemagyar (42) igazmondás (13) iszlám (2) játszótér (9) jé hazudtak (11) jog (4) jogvédő (5) kandúr bandi (5) kaptlizmus (2) képmutatás (2) konzervativizmus (3) kotmány (6) középkor (3) közérdek (8) kurvaország (13) liberalizmus (11) majomház (13) márai (3) maszop (12) média (8) médiahekk (4) megyó (2) mélymeleg szar (11) mno (2) muhaha (17) műpa (2) mutogatás (8) náci (3) nemzethalál (6) nemzeti (2) nemzeti radikalizmus (30) népfeneség (2) népsavazás (7) nyalás (2) nyilaskereszt (2) nyugat (2) orcsány (20) őszödi beszéd (4) osztogatás (5) polgár tamás (2) pomogácsok (21) radikalizmus (2) rendszerváltás (10) savazas (2) scsík (2) semita (3) sört ide bort ide (3) spiró (2) sumimogyi (2) szadesz (5) szájbarágó (4) szakember (5) szakértő (4) szar (8) szólásszabadság (8) szüret (2) tényfeláró újságíró (3) tényfeltáró újságíró (4) tudomány (2) tuti (12) uborkaszezon (3) újságíró (4) vonnegut (2) wei wu wei (2) zsidó (14)

Aprópénz


Az én blogom értéke 1.129,08 dollár.
Hát a tiedé?

Utolsó kommentek

Google Analytics

De hová tűnt C3PO?

2007.08.06. 21:18 | mavo | 2 komment

Címkék: verseny f1 cuki protokoll droidok

Érzelmek lesznek itten, meg katyvasz, meg összefügéstelenség, meg dagály, meg bazmegozás dosztig; itt a lehetőség el nem olvasni!

Én szóltam!

Bebaszott a botrány a Ringen, ezt gondolom, mindenki tudja. Ez már csak ilyen. Ha Ron Dennisnek nem tűnik fel, hogy — miközben ő ezerrel lengeti be évről-évre, hogy na de most aztán már tényleg tudom, hogyan kell elnavigálni két világbajnoki esélyest anélkül, hogy letépnék egymás tökeit — valami furcsa véletlen folytán mégis csak el tudnak kopni a versenyzői a nagy fene fair play közepette, és valahányadik idény végére legalább az egyikük kóros adrenalin-túltengéses tüneteket produkál, de legalábbis habzik a szája, akkor valami baj lehet a pici koponyáján bévül, ennek az ultrafair ángliusnak, asszem.

Legújabb mutatványa a bájos, elegáns jófiú harca a gátlástalan pszichopata Spaniarddal, akik előbb együtt nintendóznak (ó milyen bájos), aztán a jófiú beül a gépezetbe és az időmérő harmadik etapjában egy kiszámított, kikockázásra termett mozdulattal kinyújta virtuális középső ujját, és belenget a csapatnak, mint Mr. Bean abban a bizonyos filmben. Amitől a társnak kikiáltott főellenség agya berobban, meg a csapat ráeső felének is, legalábbis, és a hivatalos szabályok kereteit jócskán megkaristolva két kézzel ismétli a mozdulatot, csak éppen ő nyilvánosan, mert neki az jutott.

Hinnénk, hogy ez baj, holott egy francokat, ez csak tünet, de még annak is lájtos — egy kalória palackja tok-vonó, mint tudjuk.

Könnyű ennyi év után sikoltozni, csak éppen hat-hét éve még nem volt blogom, ezért nem volt hol belengetni, hogy elkúrták, mert bizony a Schumacher-érában baszódott ez el, és nem feltétlenül a cipőkészítő mester miatt.

Eleve adott egy nagy rakás évtizedek óta üzemelő pálya, ami nem ezekhez az autókhoz van tervezve, elavultak, mint a rosseb, noch dazu mi ebben is még olyanabbak vagyunk, itt nekünk valakik kitalálták, hogy legyen itt a második Montekárló; hát hogy száz orvos mondja az ágyuk felett, hogy sajnálom; meg is alkották az utóbbi negyed évszázad legdögunalmasabb pályáját azzal a címszóval hogy legyen technikás. A tervezők mentségére legyen szólva, nyócvanhat tájékán még volt esély az előzésre, ha nem is sok helyen, de aki egy szintnél jobban tudott, az ha akarta át tudta hámozni magát egy-két kanyarban az ellenen.

Nos, a vasárnapi futamon Raikkönen előzött a rajtnál, de a verseny közben Alonso két előzésén kívül csak a kerékcserék miatti, kényszerből előzésnek elkeresztelt muhahák mentek, meg persze a hetven kör vonatozás, hogy rogyjon rájuk a terembura.

Verseny az anyukátok picsája, az.

Ha a Nürnburgringen nem esik, akkor szokás szerint nem láthattunk volna a pályán történt előzéssel létrejött helycserét az első posztok környékén, csak hogy Davidson kerülgeti Speedet, és a tavalyi izgalmas hungaroringi verseny is nettó az esőnek volt köszönhető, köszönjük szépen, egy évtizedre megvoltak az indulatok a két versenyen.

Iszonyatosan felértékelődött a pole, az a nagy baj, és ez a böszme nagy haladás érdeme, meg hogy a sok fasz betiltotta előbb a turbómotorokat, mert túl erősek, aztán mostanra már a motorok fejlesztését úgy általában, mert az magának a veres seggű Ürdüngnek a műve: apage Satanas! Mert mi a hír? Hát hogy pár évre betitják a kipörgésgátlót, aztán persze jön vissza, muhaha, attól aztán lesz izgalom, a nézők az öklüket fogják harapdálni, kész patakvér lesz a tribünön, de tényleg, meg hogy akkor a Ferrari segge tényleg úgy riszált-e iksz kilométerperóra felett a kerekek közt idén év elején, mint a Muci fara, és attól nyertek-e, meg a Renault tavalyi barkács-csodafegyvere, hogy az akkor szabályos volt-e vagy sem, vagy összeesküvés volt itten, hol ennek, hol annak a javára, mikor ki szopott a Mosley-féle halálbrigád legújabb überszigorú döntése miatt.

Nem tudom, feltűnt-e valakinek, de húsz éve még nem erről ment a vita. Hanem arról, Prost volt a genya Sennával vagy Senna Prosttal, és hogy akkor a pole-okat sorra nyerő brazil-e a jobb, vagy a startoknál állandóan beragadó, de aztán a pályán eszeveszetten szlalomozó francia-é, és hogy az a bajszos angol zsaru mikor fogja mázlival meg kerékanyával is bírni az idényt, meg hogy Häkkinen előzése volt tökösebb vagy Schumacheré.

Vasárnap Alonso tulajdonképpen csodát tett, mert bár a rajtnál visszaesett nyolcadiknak, de onnan feljött négy helyet. Négyet bazmeg a Ringen, és száraz aszfalton, ezt adjátok össze. Amiben nem a négy hely a csoda, hanem az, hogy ennek a felét a pályán harcolta ki, ő saját magának, nem pedig arról szólt a móka, hogy két körrel többet tudott kint vonatozni, és összespórolta az előnyt a kiállásra, amikor nem akadályozta senki. Muhaha, úgy mindenki tud kurva gyors lenni, ha nem mennek előtte, a jelek szerint Alonso néha akkor is, ha zavarja ott előrébb valaki, mert meg tudja kerülni valahogy.

Amúgy pont ezért borzalom, hogy egy gátlástalan, pszichopata seggfej, mert ha semmit nem csinálna, csak vezetne, úgy, ahogy csak ő tud jelenleg ebben a mezőnyben — pár megveszekedett hülyét leszámítva nincs az az ember, aki ne istenítené, ugyanis messziről nézvést valami olyasmit csinál, amit versenynek hívnak (tessék ízlelgetni: verseny), nem pedig egymás megetti körözésnek, mint ami most dívik, és folyton meglepi a többieket csak azzal, hogy nem azon az íven próbál előzni, ahol úgymond lehet. És leszarom, hogy Coulthard a tizedik és a húszadik pozíció közt mennyit hajt és mennyit előz, tök szép dolog, csak sajna az egy másik sportág, amit valami súlyos hiba folytán egy pályán és egy időben rendeznek a valódi Forma Eggyel.

Illetve azzal, ami abból maradt.

Megvan, amikor a Professzornak nem indult a motorja — ne találgass, mert itt, a Hungaroringen, ahol mostanra csak traktort lehet előzni, de abból sem a milljó ajrósat; az már túl gyors — és a tökutolsó helyről visszaérkezett valami negyedórán belül az elejére? Kontrasztnak mondjuk Massa, akit Sato megelőzött, amikor elkúrt egy kanyart, és mögötte is intették le a 13. helyen?

Verseny az anyátok picsája, az.

Várjávárjá, azóta lazítottak ám a Ringen, kicsit gyorsabb lett, és csináltak egy előzési helyet, ahol volt is régen pár kósza előzés; hoppácska, mi? Mert hogy mára ott a kutya nem előz, az is megvan, mi?

A mai Forma Egy nem más, mint kaparás azért, hogy jobb taktikával mehess ki a pályára, lehetőleg a pole-t megszerezve. Ha ez összejön, hiába gyorsabb a Tömeg Fülöp, az Istennek nem előzi meg a Hamilton Lajost és fordítva. Raikkönen Kimi nemrég megelőzte Tömeg Fülöpöt (nem segítek, hol és hogyan), és ő volt maga a megtestesült Istenkirályűbersüteményzsiradékcsászárság, saját személyében: Czollnerék negyedóráig rángatták a bránert a verseny végén, úgy felizgultak tőle.

Isten őrizz, nem akarom azt mondani, hogy nem érdemelte meg. Gyorsabb volt, jobban tolta, ügyes csákó, és még a tökibbek közül való. De húsz évvel ezelőtt nem lett volna rajongó, aki ne fanyalgott volna: szép, szép, egész ügyes, de hol is előzött? Ja, hogy a boxutcában. Hát ja, jó a csapata, de talán ha meg bírná előzni a pályán, talán még csettintenénk is, hogy hűha. És erről nem szegény Rajkó tehet, még mielőtt.

Mondtam volt, tessenek ízlelgetni azt a szót, hogy verseny. Azóta megvan? Amikor még utoljára Schumacher és Häkkinen versenyzett egymással, és utóbbi előzés közben bújt ki Schumacher mögül, otthagyva mindkét ellent; na az még éppen verseny volt, ami azóta van, az a sötétség maga.

A Ferrari öt évre elsötétítette az eget, aztán jött a többi csapat és befeketítette a maradékot is, hadd legyen még jobb. Persze, volt előzés az alatt az idő alatt is, hogyne. Konkrétan két Ferrari kerülgette a másik húsz szánalmas roncsot, aztán Vilma. Azóta nyakunkon az Aerodinamikai És Tapadási Verseny Villámtekintetű Istene — hol vannak már a régi szép idők, amikor a be mögé, aztán a kanyarban ki mögüle szabály még működött? Konkrétan a kanyarig nem érsz mögé kis pofám, mert ha elég közel érsz a kiszemelt áldozathoz akkor szembe jön a Turbulencia Réme személyesen és baszhatod a sebességedet.

Azóta az van kérem, hogy Alonsót megbüntetik, mert elvileg az általa vudu szertartással megidézett  Turbulencia Réme feltarthatta Massát. Nem tuti, de feltarthatta, mert addig pentagrammázott, amíg előhozta a Rémet a Pokol bugyraiból, és az akár Massa elé szökkenhetett bőszen vicsorgó fogaival, hogy lelassítsa, és az maga a Bűn. Az évszázad megalolja, kedveseim. Nem azzal hátráltatta, hogy elé állt, oszt kiszélesedett előtte, ahogyan egyébként ki tudja szélesíteni az aktuális verdát maga alatt. Nem, nem, nem. Ha Massa iksz méternél közelebb került hozzá, akkor már feltarthatta a mögötte levő ájerrel. Érted tesó: repeszt a gyorsabb versenyző, kör alatt behozza a másodperc hátrányt, aztán kifújt. Amint eléri az iksz métert, a Rém elitézi, hogy ne ugráljon annyit. Irgalmatlan sebességkülönbség kell, hogy előzni tudj, vagy irgalmatlan pofátlanság, bocs, de csak Raikkönen tavalyi év végi előzése jut az eszembe, meg ahogy Fisciót alázta Schumacher ugyanott; de ezek nem érnek, megelőzni csak versenyzőt lehet, fabábut nem, azt ugyanis csak kikerülik; és persze Alonsó, ahogy a sikánban elzúg Heidfeld mellett, aki szerintem azóta keresi, hol fért be mellé a másik, és hogy a francban nem csúszott ki a nem ideális íven.

Az megvan, amikor Berger ezerrel kijött a boxutcából és összeért valakivel, aki véletlenül épp arra kolbászolt, és máig nem tudjuk, hogyan élte túl azt a klasszikus bécsi hármas zsidógyilkosságot1? Ma meg ott van a boxutca végén egy tüchtig kis vonal, hogy innen kezdve próbálkozhatsz, ha előbb ki mered tolni az orrod valaki elé, mehetsz egy új kört a boxutcában?

Kubica és Hamilton bukását húsz éve ember nem élte volna túl, mégis többet lehetett keménykedni a versenyen, ez hogy van, drága sztrovacsekok? Ma atomrakettát lehetne egy kocsinak ereszteni, talán azt is túlélné, aki benne ül, mégis tilos az, ami megengedett volt akkor, amikor még tényleg vérre és halálra ment a harc; mi a fasz van itt?

Húsz éve Senna majdnem ökölre ment egy feltörekvő ifjú tehetséggel, mert szerinte az kekeckedett vele, most meg az a szenzáció, hogy Alonsó kicsit kajabál Massával, Dennis meg Hamiltonnal, és még csúnya szavak is elhangzottnak: fúj, talán még az is volt, hogy lárifári. Húsz éve egy ilyen eset után Alonsó konkrétan normann harci szekercével cizellálta volna Hamilton agyának csipkefinomságú fodrait, Hamilton motoros fűrésszel igazgatta volna meg Dennis bundesliga séróját, a főnök meg kétcsövűvel mintázta volna ki a mellénykéjüket, ha már így elbaszták a csapat versenyét, most meg mosolyogtak a tribünön, mint a tejbetök.

Olyan lett ez a Forma Egy, mint a lájtkóla: maximum protokollmosoly, no verseny.

Aki látta Alonso nürnburgringi előzését, az tegye el magának pár évre némi páclében, hogy sokáig eltartson, a szalicillel pedig ne spóroljon, akármi is megeshet, mert garantáltan nem lát ilyet egyhamar: jön a globális elbuzulás, nem lesz eső a Nürnburgringen se, Alonso meg majd egy hiszti közben agyérgörcsöt kap, és akkor ő se lesz, csak a cuki Hamilton, aki úgy tart be, hogy senki se lássa, aztán a sajttájon már vigyorog, és píszí.

Ha már muhaha, azt  bírta nyilatkozni a kis cukipofa, hogy „[Alonso s]zombat óta nem szól hozzám, valószínűleg gondja van velem”; na ez a vicces, nem a dadogó rendőr, aki a felesége bugyijában ugrik tripla szaltót egy medencényi lóhúgyba Fletó válóperén. Tényleg, gondja van vele? Tuti? Esküszöm, nem tudom, honnan veszi ezt ez az édi kis cukipofa, de ha ő mondja, lehet benne valami, pedig előtte még együtt nintendóztak, a kis djágaszágok.

Be a fotójukat a cukiságos blogba, mert oda való, olyan édes!

Jut eszembe, olyat se fog látni egyhamar a kedves néző, amit itt, hogy az egyik versenyző betart a másiknak és az visszadja a kölcsönt. Még csak az hiányozna! Az olyan nagyon nem píszí, ugyanis emberekről szól és nem ezekről a forma egyes pilótáknak álcázott protokolldroidokról.

Előttem van, amint Palik húsz év múlva kiabál az utolsó körben:

Itt jön R2D2, itt jön ... na de hová tűnt C3PO?

Hová tűnt C3PO?


1 alias tripla leszúrt Rittbergert
>>" />

A bejegyzés trackback címe:

https://polmavo.blog.hu/api/trackback/id/tr27133873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.07. 07:42:08

Na B+! Most az egyszer 1etértek. Megjegyzem, hogy azóta (vagy 2 éve) nem nézek F1-et , amióta a Ferrari előnyét nem úgy akarták kompenzálni, hogy fejlesszenek a többiek is, vagy indítanak egy Forma Ferrari versenyt, hanem úgy, hogy versenyről versenyre olyan szabálymódosításokat csináltak, amivel kibasztak a ferraris fejlesztőikkel.
A Hungaroringet meg el kellene látni felsővezetékkel is, hogy a trolik is versenyezhessenek rajta. Vagy legalább a pálya egy mélyebb szakaszát át kellene alakítani vagy 100 m-en 2-3 cm mély patakká. Azért az már röhej, hogy a gumiszerelők műholdképek és izobárok alapján dolgoznak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.08.07. 16:18:16

Most az egyszer? Honnan tudod te azt? :-)
süti beállítások módosítása