Címkék

ajánló (30) alapfogalmak (17) apológia (2) árpádsáv (2) ávéhá (3) a drog (2) bencsik andrás (3) big bráner (2) blog (2) bukkake (12) buzi (6) cigánybűnözés (2) cuki (4) droid (3) elkúrták (11) elnökválasztás (3) erő (3) érzékeny (2) eu (2) európai unió (2) ezek hazudnak (4) ezek lopnak (7) f1 (2) faszkorbács (10) fidi (13) fosztogatás (3) frankó (25) függetlenség (5) globalizmus (2) gyáva szar (5) gyorbán (20) hadd ne tageljem (22) hazaszeretet (4) hír tv (2) hit (3) hollókoszt (4) hülyemagyar (42) igazmondás (13) iszlám (2) játszótér (9) jé hazudtak (11) jog (4) jogvédő (5) kandúr bandi (5) kaptlizmus (2) képmutatás (2) konzervativizmus (3) kotmány (6) középkor (3) közérdek (8) kurvaország (13) liberalizmus (11) majomház (13) márai (3) maszop (12) média (8) médiahekk (4) megyó (2) mélymeleg szar (11) mno (2) muhaha (17) műpa (2) mutogatás (8) náci (3) nemzethalál (6) nemzeti (2) nemzeti radikalizmus (30) népfeneség (2) népsavazás (7) nyalás (2) nyilaskereszt (2) nyugat (2) orcsány (20) őszödi beszéd (4) osztogatás (5) polgár tamás (2) pomogácsok (21) radikalizmus (2) rendszerváltás (10) savazas (2) scsík (2) semita (3) sört ide bort ide (3) spiró (2) sumimogyi (2) szadesz (5) szájbarágó (4) szakember (5) szakértő (4) szar (8) szólásszabadság (8) szüret (2) tényfeláró újságíró (3) tényfeltáró újságíró (4) tudomány (2) tuti (12) uborkaszezon (3) újságíró (4) vonnegut (2) wei wu wei (2) zsidó (14)

Aprópénz


Az én blogom értéke 1.129,08 dollár.
Hát a tiedé?

Utolsó kommentek

Google Analytics

A pedagógusok gyöngye kidobta a kulturálatlan hőzöngőket

2009.03.04. 00:01 | mavo | 11 komment

Címkék: szar

Ez a sasika már eddig is tetszett az elfogulatlansága miatt, de ma azért beleadott, amit bírt.

Fogalmazzunk úgy, elég kemény adok-kapokba bonyolódtam az őt lelkesen támogatókkal, ment a kölcsönös jelzőosztogatás. Nem tagadom, amikor egy "á, dehogy vagyok rasszista" elővezeti, hogy "Én jópár cigánnyal találkoztam. 95%-uk valóban büdös, valóban bűnöző életmódot folytat", a szándékos hazugság felháborít.

Aztán napközben dolgozgattam, ahogy köll, este me ránéztem. Hoppá, banolva vagyok. Hoppá, minden beírásom törölve.

Ez egyébként nem is lenne gond. Nem tetszik a búrám, ő a topikgazda, estébé. Na de az indoklás, az ott van a szeren.

"Mavo-t kimoderáltam, elegem van belőle.
Nem azért, mert más véleményen van, hanem mert alattomosan sértegetett, engem is, másokat is."

Ami ott maradt, ezek szerint nem "alatomos sértegetés".

Szemezgessünk srácok, ami most következik az csupa kulturált, entellektüell beírás.


Apafarkas 2009.03.03. 11:03:52

"mavo, te liberális troll. Kicsit unalmas, hogy a hozzád hasonló minoritás hangosan ugatva próbálja a többségbe súlykolni, hogy"


neantropus 2009.03.03. 12:59:21

"mavo: Félelmetes, hogy mit tesz a média a hozzád hasonló agymosott zombikkal"


 

Figyelem. Egy büdös szóval nem állítom, hogy kulturáltabban írogattam. Pont ezen a színvonalon írtam, ezt érdemlik. Amíg kölcsönos, senki nem vethet a másik szemére semmit.

Na de ha már alattomos sértegetés. A rágalmazás az vajon mi? Mert erkölcs csőszünk a nagy erkölcsi ájulat után nem sokkal ezt írta:

"azt még elviselném, nem először hallom, de fenyegetőzött, tanárként sértegetett, ezt viszont senkinek nem hagyom"

Gerinctelen rágalmazó féreg vagy kibaszott mélyen tisztelt tanár úr, mélyen sajnálom a tanítványaidat. Az égadta vlágon nem fenyegettelek semmivel, és ezt te is tudod, persze nem bizonyíthatom, mert törölted a beírásaimat, természetesen függetlenül attól, hogy volt-e bennük személyeskedés vagy sem.

>>" />

A bejegyzés trackback címe:

https://polmavo.blog.hu/api/trackback/id/tr46978753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kolléga 2009.03.04. 13:33:45

Ugyanmár uram!
Én már rég leszoktam róla, hogy olvasgassam. Csak remélni tudom, hogy a gyerekemet nem egy ilyen ember fogja tanítani.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.03.04. 15:57:36

Kedves Mavo!
Én is dolgoztam egész nap, most tudok csak reagálni, de nyugodtan törölhetsz.
Megismétlem: a többi hozzászólóval úgy beszélsz, ahogy akarsz, ők meg úgy válaszolnak, ahogy akarnak. Én viszont igyekszem minden esetben a jó ízlás határain belül válaszolni mindenki másnak, így neked is. Sértő kifejezéseket sosem használtam rád, ami fordítva nem mondható el. lehetsz más véleményem, ezt tiszteletben tartom, de nem sértegethetsz. Pontosabban az én blogomon nem, mivel én sem teszem ezt sem veled, sem mással.
Különösen nem minősítheted tanári munkámat, mert a kettőnek semmi köze egymáshoz, mint ahogy én sem mondom, hogy beírásaid stílusa alapján nem lehetsz jó villanyszerő vagy állatorvos.
Ezért tiltottalak le, ugyanis ezeket a játékszabályokat nem tartottad be. A fenyegető hangvétel tanári munkámra vonatkozott, én is sajnálom, hogy nem őriztem meg, mindenesetre annak éltem meg azokat a megjegyzéseidet, amit most is elengedsz, hogy sajnálod tanítványaimat stb.
Ne sajnáld.
Nincs szükségük rá. Rád. Rám annál inkább.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.04. 17:31:49

@sasika61:

"annak éltem meg azokat a megjegyzéseidet, amit most is elengedsz"

Paranoia, úgy hívják. Ilyenkor normális ember rákérdez, hogy ez így akkor hogy.

Tény, moderálni sokkal egyszerűbb.

"a többi hozzászólóval úgy beszélsz, ahogy akarsz, ők meg úgy válaszolnak, ahogy akarnak"

Azt kell mondanom, nem mondasz igazat. Nem csak a téged is megemlítő kommentjeimet szedted ki, hanem az összeset.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.04. 17:34:16

@Kolléga:

én is ritkán olvastam, mert borzalmas okosságokat ír, mostanság meg pláne. Egy szar bloggal kevesebbet nézegetek majd, ennyi. Akiknek szüksége van rá, hogy a tuti megmondásaira jó zsírosakat cigányozzanak azoknak meg ő kell, mint tőle megmondhattuk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.04. 17:34:54

@sasika61:

"nyugodtan törölhetsz"

Ne magadból indulj ki, oké?

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.03.05. 22:26:02

@mavo: ami azt illeti, eléggé fölöslegesnek tartom az összecsapásnak ezt a szintjét - mindkettőtöket kedvellek, ha másképp is. Sasikát azért, mert a véleménye közel áll az enyémhez, és kulturáltan, okosan (és nem utolsósorban hatékonyan) írja meg. Téged meg a kérlelhetetlenségedért, ami kétségtelenül gyakran bazmegezésbe megy át, viszont a véleményeddel ha nem is értek sokszor (gyakran) egyet, de egyrészt következetes szoktál lenni, másrészt egyáltalán nem hiányzik a tisztesség belőled, sőt!

A hiba ott van, hogy erős a gyanúm (sokat dolgoztam az elmúlt 9 napban, alig kapcsoltam be a gépem), hogy te, kedves mavo, szokásodhoz híven a trollnál és az ugatásnál, amit itt idézel, jóval gorombább kifejezéseket használtál. Ahogy ismerlek, volt abban fasz is meg basz is... Legalábbis nálam szokott, amikor bepipulsz. Én már sokszor leírtam, hogy ezek a "stíluseszközök" teljesen fölöslegesek - különösen túl gyakran elővéve, mert egyszer-egyszer magam is így szólalok meg -, és most itt az eredménye. Sasika egy nagyon tisztességes konzervatív tanárember: érthető, ha a blogján a stílust leszabályozza. Te viszont sokkal okosabb vagy annál, hogy ne tudnál némileg kötöttebb formátumban is kellő eréllyel megnyilvánulni...

Szerintem ne csináljátok ezt egymással. Sasikának vissza kéne vonni a kitiltást, mert az szerintem tulajdonképpen csak egyfajta vereség a kitiltónak. Neked meg ott vissza kéne fognod magad, ha egyszer a házigazda nem szereti a szőnyegre köpködést. Mindketten értelmes emberek vagytok, mi a francért kell így tépni egymást - még ha a véleményetek különböző is?...

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.03.06. 19:59:07

@Molnargoreny:
Köszönöm a hozzászólást.
Kész vagyok a békejobbra, elismerni, hogy talán túl hamar döntöttem. Cserében Mavot arra kérem, ne gyalázkodjon csak azért, mert más a véleménye.
Ennyi.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.07. 08:31:52

@Molnargoreny:

a trollnál miért erősebb kifejezésa baszás? De tényleg! Majdnem minden ember baszik, kefél, kúr, töcsköl, estébé tehát a baszás és a nemi szervek emlegetése nem lehet sértő, csak annak, aki túlérzékeny, a trollozás viszont a vitapartner emberi mivoltát vonja kétségbe. Te mit tartasz sértőbbnek: ha azt mondják, dugsz (mint minden ember), vagy azt, hogy nem is vagy ember? Hm?

@sasika61:

nem vagy képes engem megérteni. Milyen békejobb? Én nem voltam és nem vagyok háborúban veled. Megírtam a véleményemet egy adott reakciódróll egy adott szituációban, ennyi. Oké, kimoderáltál és banoltál, tehát lehet, hogy te ezt háborúnak érezted, de az legyen a te bajod.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.03.07. 19:36:11

@mavo: azért, mert sokan - bármilyen furcsa is neked - a nemi élettel kapcsolatos káromkodásokat tartják a legerősebbnek, legdurvábbnak. Hogy ez miért van, nem tudom, de a trollnál a baszás nagyon sokaknál durvábbnak, két fokkal erősebb gorombaságnak számít. A nemi élet az ember (elvileg) legdiszkrétebb ténykedése, legalábbis konzervatív szemmel mindenképp, ergo aki a faszt nyilvánosság előtt (akár szóban) lengeti, az jobban sértő, mint aki a másikat ilyen vagy olyan módon lehülyézi. Végtére is a "troll" az lehülyézés, nem több.

Semmi szükség köztetek "békejobbra", csak ne gyalázzátok egymást, a hétszentségit neki! Különösen te, Mavo. Engem nem sért a baszós dialektusod, Sasikát meg igen, tehát álld meg, hogy legalább csak nagyon-nagyon ritkán vedd elő, ha nála jársz. Továbbá ajánlom becses figyelmedbe, hogy sokan - és értelmes, számottevő véleményű emberek - SOHA nem nyilvánulnak meg így írásban. (Magam nem tartozom közéjük, én a káromkodás szabadságát vallom, a visszafogottság ugyanis a polkorrektség kisöccse, amit a legjobban gyűlölök). Te sokkal többet tudsz és értelmesebb vagy annál, hogy okvetlenül szükséged volna az érveléshez arra, hogy genyót folyass a tolladból...

Sasika, hagyd a békejobbot, elvégre nem vagytok (szinte soha) egy véleményen. Csak tűrjétek el egymást, mert szóbaállnotok minden körülmények között érdemes. Mavo becsületére legyen mondva, hogy például amikor én személyes támadást intéztem a konzervatórium ellen, és kaptam egy valótlan-méltatlan visszaszemélyeskedést, ezt annak ellenére leugatta keményen, hogy magával a posztommal nagyon nem értett egyet. Rendes ember ő, csak több fasz röppen tőle papírra a kelleténél... Talán még nem is baloldali, hanem hiperkritikus, ami meg egy jó beállítottság.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.07. 21:01:39

@Molnargoreny:

láthatóan nem olvastad az indoklását, pedig ott a post végén.

Most komolyan: te olvastál tőlem valaha fenyegetőzést?

Mindegy, ugorjunk.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2009.03.08. 02:39:31

Nem, fenyegetőzést sose olvastam tőled, ez tény; bazmegozást, faszozást sűrűn, de engem nem zavar. Aki azonban érzékeny erre, annak torzul az optikája, ezt számítsd hozzá. Kössetek fegyverszünetet, elég az, és ha arra jársz, kevesebb hímvesszőt szórj Sasika elé. Hozd el őket hozzám, nálam nevelgetheted a faszcsokrot:-)
süti beállítások módosítása