Címkék

ajánló (30) alapfogalmak (17) apológia (2) árpádsáv (2) ávéhá (3) a drog (2) bencsik andrás (3) big bráner (2) blog (2) bukkake (12) buzi (6) cigánybűnözés (2) cuki (4) droid (3) elkúrták (11) elnökválasztás (3) erő (3) érzékeny (2) eu (2) európai unió (2) ezek hazudnak (4) ezek lopnak (7) f1 (2) faszkorbács (10) fidi (13) fosztogatás (3) frankó (25) függetlenség (5) globalizmus (2) gyáva szar (5) gyorbán (20) hadd ne tageljem (22) hazaszeretet (4) hír tv (2) hit (3) hollókoszt (4) hülyemagyar (42) igazmondás (13) iszlám (2) játszótér (9) jé hazudtak (11) jog (4) jogvédő (5) kandúr bandi (5) kaptlizmus (2) képmutatás (2) konzervativizmus (3) kotmány (6) középkor (3) közérdek (8) kurvaország (13) liberalizmus (11) majomház (13) márai (3) maszop (12) média (8) médiahekk (4) megyó (2) mélymeleg szar (11) mno (2) muhaha (17) műpa (2) mutogatás (8) náci (3) nemzethalál (6) nemzeti (2) nemzeti radikalizmus (30) népfeneség (2) népsavazás (7) nyalás (2) nyilaskereszt (2) nyugat (2) orcsány (20) őszödi beszéd (4) osztogatás (5) polgár tamás (2) pomogácsok (21) radikalizmus (2) rendszerváltás (10) savazas (2) scsík (2) semita (3) sört ide bort ide (3) spiró (2) sumimogyi (2) szadesz (5) szájbarágó (4) szakember (5) szakértő (4) szar (8) szólásszabadság (8) szüret (2) tényfeláró újságíró (3) tényfeltáró újságíró (4) tudomány (2) tuti (12) uborkaszezon (3) újságíró (4) vonnegut (2) wei wu wei (2) zsidó (14)

Aprópénz


Az én blogom értéke 1.129,08 dollár.
Hát a tiedé?

Utolsó kommentek

Google Analytics

Isten, áldd meg a magyart!

2010.11.25. 06:30 | mavo | 3 komment

Címkék: elkúrták fidi

Most akkor én azt szeretném, hogy ne lett volna igazam sohase, mert azt most kezdjük még csak kapisgálni, hogy mit jelent. Én azt szeretném, hogy ne lett volna igazam, amikor azt gondoltam ezekről, hogy egy tehetségtelen, szar, tolvaj banda, mert akkor jobb lenne nekünk. És az sokkal, de sokkal fontosabb, mint hogy igazam legyen.

Én azt akarom, hogy ne lett volna igazam, amikor azt gondoltam ezekről, hogy a rokonságot beteszik a tutiba, én azt szeretném, hogy ne lett volna igazam, amikor azt mondtam, ezeknek fingjuk sincs, mit csinálnak, én azt szeretném, ha nem lett volna igazam, amikor azt mondtam, hogy ezek hülyék, amikor azt mondtam, hogy el fogják kúrni, amikor előre tudtam, hogy haverokkal és rokonokal töltenek fel minden lehetséges zsíros állást, hogy a kibaszott adócsökkentésük nem kiút, hanem a hínár maga, hogy ezek feketének fogják mondani a fehéret, és gátlástalanul lenyúlnak mindent, és hogy magasról szarnak a törvényekre, hogy kiderüljön, gátlástalan hazudozók, hogy nem érdekli őket mások semmiféle joga, soha, sehol, semmikor. Hogy csak a saját érdekeik foglalkoztatják őket, semmi más. Hogy az általuk annyiszor piedesztálra emelt zembereket igazából leszarják, és csak kirabolható alanyoknak tekintik, és hogy akire rámosolyognak, az jobb, ha menekül előlük.

Mert ez nem jó. Nekem, neked, másoknak, senkinek. Ez szar. Ez kibaszott szar. Tönkre mehet bele ez a kis ország, amelynek polgárai ugyan hamiskodnak, ha kell, és lopnak, és adót csalnak, és trükkök százait vetik be, de ezt nem érdemlik sehogy, és legfőképpen ennek a kis országnak nagyon szar.

Bárcsak ne lett volna igazunk. Nem csak nekem. Sokaknak.

>>" />

A bejegyzés trackback címe:

https://polmavo.blog.hu/api/trackback/id/tr562471654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2010.12.11. 04:04:02

hova szavaztál fél éve? ill. ha nem szavaztál, hova tetted a képzeletbeli ikszet?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.12.11. 07:17:11

első forduló lmp, második forduló fidesz-jelölt.
süti beállítások módosítása