Címkék

ajánló (30) alapfogalmak (17) apológia (2) árpádsáv (2) ávéhá (3) a drog (2) bencsik andrás (3) big bráner (2) blog (2) bukkake (12) buzi (6) cigánybűnözés (2) cuki (4) droid (3) elkúrták (11) elnökválasztás (3) erő (3) érzékeny (2) eu (2) európai unió (2) ezek hazudnak (4) ezek lopnak (7) f1 (2) faszkorbács (10) fidi (13) fosztogatás (3) frankó (25) függetlenség (5) globalizmus (2) gyáva szar (5) gyorbán (20) hadd ne tageljem (22) hazaszeretet (4) hír tv (2) hit (3) hollókoszt (4) hülyemagyar (42) igazmondás (13) iszlám (2) játszótér (9) jé hazudtak (11) jog (4) jogvédő (5) kandúr bandi (5) kaptlizmus (2) képmutatás (2) konzervativizmus (3) kotmány (6) középkor (3) közérdek (8) kurvaország (13) liberalizmus (11) majomház (13) márai (3) maszop (12) média (8) médiahekk (4) megyó (2) mélymeleg szar (11) mno (2) muhaha (17) műpa (2) mutogatás (8) náci (3) nemzethalál (6) nemzeti (2) nemzeti radikalizmus (30) népfeneség (2) népsavazás (7) nyalás (2) nyilaskereszt (2) nyugat (2) orcsány (20) őszödi beszéd (4) osztogatás (5) polgár tamás (2) pomogácsok (21) radikalizmus (2) rendszerváltás (10) savazas (2) scsík (2) semita (3) sört ide bort ide (3) spiró (2) sumimogyi (2) szadesz (5) szájbarágó (4) szakember (5) szakértő (4) szar (8) szólásszabadság (8) szüret (2) tényfeláró újságíró (3) tényfeltáró újságíró (4) tudomány (2) tuti (12) uborkaszezon (3) újságíró (4) vonnegut (2) wei wu wei (2) zsidó (14)

Aprópénz


Az én blogom értéke 1.129,08 dollár.
Hát a tiedé?

Utolsó kommentek

Google Analytics

Pofádat befogod!

2009.11.10. 05:28 | mavo | 17 komment

Címkék: média hülyemagyar mélymeleg szar

Valamiért az ún. online média megmondóembereinek többsége azon a véleményen van, hogy ne tessenek az emberek hőbörögni az országos rádiófrekvenciák miatt. Igazából, ha erre lenne valami épkézláb érvük, legalább annyi, hogy mert kiszera méra, vagy hogy habala habala gá-gá, akkor azt mondanám, hogy oké, igazatok van.

Csakhogy nincs. Kettő darab Mindent Odabaszós Érvük van, kár, hogy egyik nagyobb gáz, mint a másik. Az első az, hogy háde szar a két adó. Nos, ez semmilyen pályázatnak nem alapja: szubjektív szempont, annyit jelent, a megmondóembernek nem tetszik, ezért a maga részéről örül a pártmutyi eredményének. Örüljön, joga van hozzá, de ne terjessze széles körben, mert normális országban ilyen érvelés után elhúzódnak mellőled a kocsmában. Ha a kedvenceiről lett volna szó, most az első sorban csápolna a kis faszfej, hogy el a kezekkel a sajtószabaccságtól, és hogy le a mocskos pártokkal, de nem így van, ezért aztán örül a kis majom, és ami a legszarabb, törvényszerűen odaverődik mellé még öt tucat hasonló pöcs, és együtt recskáznak arra, hogy de jó a korrupció.

De ez az "érv" legalább őszinte. Utálom, tehát telibeszarom, hogy szűnik meg. Ha felrobbantják, akkor is tapsikolni fogok, mert nekem attól áll fel/attól nedvesedik (a nem kívánt törlendő). Magyar vagyok, nem turista, és a magyarnak más kára a lényeg.

Na de a másik, édeseim, a másik, na az ám a cubák! Amelyik szintén utálja, és igazából az első Odabaszós Érv tolulna elsőre kifele a szájából, csak éppen tudja, hogy az mennyire nem comme il faut, ezért gondos guglizás után odabassza, hogy "hát de annak idején ezek is". Majd elégedetten hátradől, mert ő az ügyet megoldotta, kéz összedörzsöl, ruha leporol.

A kérdés csak az: mit fog az ilyen isten barma csinálni a következő pályázat után. Amikor (kontinuitás is van ám a világon) a most nyertes két adót fogja az akkori összetételű ORTT kibaszni a halál rákos faszára, és nyereti meg a pályázatot ugyanilyen bicskanyitogatóan pofába röhögős módon másik két pártrádióval.

Mivel a most jövendő két rádió sem fog a lakosság száz százalékának tetszeni, ezért nyilvánvaló, hogy akiknek nem tetszenek, a fenti két érvet tudják majd előrántani. Nincs egyéb sajna a készleten, és nem is lesz.

És ha minden igaz, ez majd így mehet a végtelenségig.

Ezúttal szeretnék mindenkit megkérni, aki most a fenti két pont valamelyikét szajkózta és előre láthatóan 5-7 év múlva is újra ugyanezt fogja:

Tessék befogni a tisztelt pofátokat srácok! Akinek a nyílt, pofátlan korrupció mellett az az érve, hogy "há de azok is", meg hogy "ez a korrupció jó, mert, annak rossz, akit én utálok", annak kuss a neve egy normális demokráciában.

Takarodjon ki a közéletből, ahová akar, de az én levegőmet ne rontsa!

>>" />

A bejegyzés trackback címe:

https://polmavo.blog.hu/api/trackback/id/tr811514511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harald Blåtand 2009.11.10. 09:45:28

Ó, van már sokkal szebb érv is... örülj, hogy nem olvasol Borókai Gabócát.Tömören: egyenesen ÖRÜLNI kell annak ami történt, mert a két gonosz külföldi tulaj helyét magyar cégek vették át :-)
Ja és mindezt becsületes, igazi kapitalista versenyben, merthogy azért nyertek ám, mert ők ígértek többet, bizony nem korrupció ám ez, meg nem is pártbefolyással való visszaélés, hanem maga a Csudálatos Piacgazdaság. Mindez a magát a magyar újságírás csúcsának tartó Heti Válaszban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.10. 09:52:21

Ezt nem akartam leírni, de igen, ez az "érv" is előfordult.

thcr 2009.11.11. 11:37:20

az első "érv"re, miszerint szar volt a két rádió, sajnos sokkal kézenfekvőbb és igazabb válasz is van.
tudniillik a két elhallgattatott rágyó Magyarország leghallgatottabb rágyói voltak. és hiába utálom/utáltam a sláger rádió zenéit úgy cakkumpakk ahogy volt, elismerem, hogy ők voltak a legjobbak (valamiért a populáris azonosegyenlő szar gondolatkör mint tévhit rettentően divatos manapság).

nem az az igazi gyász, hogy elhallgatott 2 országos rádió.
az az igazán gyász, hogy itt ebben a demokratikusnak csúfolt országban van lehetőség arra, hogy 5 darab ember lekapcsoltassa az ország 2 leghallgatottabb rádióját (5 darab, az tudod milyen kevés, baszki? hamvasztva elférnek egy aktatáskában...)

sem a bumerángot, sem a pirítóst nem kell siratni, lesz az máshol, más összetételben. a demokráciáról kellene gondolkodni egy kicsit.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.12. 00:20:47

Én kedvelem a bumerángot, a danubiustól viszont féloldali enterogastritisem lesz, mégsem kajabálok, hogy hahá, de jó, hogy kibaszták őket.

Én vagyok a hülye.

5 darab neked kevés? hiszen most derült ki, hogy milliókkal érnek fel ők. ó, én hőseim ...

thcr 2009.11.13. 15:14:36

ovastam korábban, teljesen indifferens hogy a sláger mi volt annak idején. az számít, hogy most micsoda: Magyarország egyik leghallgatottabb rádiója.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.13. 21:30:17

@Lotterfeld Boholy:

ezer éve olvastam már. És a válasz az, hogy akár le is szarom a két rádiót. A lényeg az, hogy ha ez így marad, akkor végleg ez lesz a rendszer, és X évenként újból és újból a jónép pofájába fognak röhögni, és akkor is fognak majd emberek tapsikolni, meg visszafelé mutogatni.

Mondjuk ezt megírtam a postban is.

bryan 2009.11.15. 13:01:13

@mavo:
OK, hogy gusztustalan az egész történet, az ORTT a pártdroidjaival a több év után fejéhez kapó Majtényi, mindenki elmehet a picsába, de arra azért vigyázzunk, hogy ne csináljunk hősöket a Danubius, vagy a Sláger embereiből. Mert tényleg ugyanezt csinálták a maguk idején. Ezek a pályázatok addig botrányosak lesznek, amíg kevés a frekvencia. Legyen digitális rádió, eltűnnek ezek a botrányok, mindenki megtalálhatja végre a maga rádióját, ez a megoldás.

bryan 2009.11.15. 13:04:09

Egy kicsit cizelláltabban Új Pétertől:
"nem az a véleményem, hogy ez a többpárti demokrácia normális működése, tehát nyilván nme is ezt írtam, hanem azt, hogy a Sláger és a Danubius műbalhét csinál, mert korábban sikeresen pártmutyizott, most meg nem, és ez gusztustalan. A normális működés ellenben, ha az államot meszire száműzzük minden ilyen lehetőségtől, nem hoizunk létre ilyen álmonopóliumokat. És milyen álságos meg buta dolog az (Majtényi), hogy emberek húsz év után hisztiznek azon, hogy egy pártpolitikusokból álló testület úgynevezett “pártpolitikai döntést” hoz (lásd még az ezerszer leleplezett ballib “szakértelem és objektivitás” kritérium), és milyen könnyen támad az embernek az az érzése, hogy a hiszti forrása valami olyasmi, hogy a saját tábort (megbízót) kihagyták a buliból.

Gavra is árnyékra vetődik ezzel a “megzsarolással”. Lófasz se volt itt megzsarolva ezek a cégek mindig is “megzsarolva” működtek, napi kapcsolatban, közvetlen személyi átfedésekkel a pártok gazdasági erőközpontjaival, most átrendezték ezeket a vonalakat, és ebben az átrendezésben veszítettek.

Nem arról van szó, hogy jó ez így, vagy hogynem gusztustalan és antidemokratikus, ahnem arról, hogy nehogy már erkölocsi győztesként hozzunk ki az egyik pártmutyizót a másikkal szemben, csak azért, mert most szarul mutyizott.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.15. 22:35:36

@bryan:

megnéztem, nem csináltam én itt hőst senkiből. Ugorgyunk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.15. 22:39:44

@bryan:

1. na, pont Majtényit ne baszogassuk. Ha ő nem baszogatja Sólymot, akkor a hosszabbítás nem megy az Ab elé, és nincs ez az egész.

2. Uj Péter nagyon, de nagyon maradjon csendben. Amikor kibaszták az MH-tól, mártíriumjáték ment az indexen ...

3. továbbra sem hoztam ki erkölcsi győztesként senkit.

4. "ezek a cégek mindig is “megzsarolva” működtek, napi kapcsolatban, közvetlen személyi átfedésekkel a pártok gazdasági erőközpontjaival, most átrendezték ezeket a vonalakat, és ebben az átrendezésben veszítettek"

a. jó lenne a temérdek bizonyíték az átfedésekre.
b. ha a D és az S pártrádió volt, minek baszták ki?
c. és minek kezdtek el kekeckedni, hogy adjátok el magatokat a cégeinknek?
d. ha két párt zsarol, az akkor is undorító, ha bárcás kurvákat zsarol.

Hurok bezárult.

bryan 2009.11.16. 00:09:29

@mavo:
1. Sólyom nevének ragozását jó lenne megtanulni. Majtényit nem hiszem, hogy akkora meglepetések érték volna, amekkorának játszotta.
2. Tóta W.-t baszták ki a Magyar Hírlapból, nem Új Pétert.
A többit holnap.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.16. 09:03:52

@bryan:

1.a. Majd ha megtanultad Uj Péter nevének leírását, pattoghatsz.

1.b. Ismétlem, mert láthatóan nem tudsz olvasni: ha Majtényi nem pampog, neked nem lenne miért Majtényit azzal vádolnod, hogy hülye.

2. De. Uj Pétert is. Meg Tótát is persze.

bryan 2009.11.16. 10:26:29

@mavo:
1.a Uj Péter nevének elírása igaz, de Sólyomnál egy szabályt hagysz figyelmen kívül ami baromi idegesítő és sokan elkövetik. Nem vagyok nyelvtannáci de akkor is.
1.b Dehogynem, hiszen akkor az ORTT-nél maradt volna, ahol cinikusok, hülyék és/vagy pártkatonák dolgoznak. Ahogy ez a legtöbb döntésükből ki is derül.
2. Beteszel erről egy linket?
De, hogy ne csak a mellékszálakkal foglalkozzunk:
A sláger, meg a danubius nekem se kutyám, se macskám, soha nem hallgattam egyiket sem önszántamból, természetesen ilyen szempontból nem érint az ügy, de elképzelhetőnek tartom, hogy egy darabig a helyettük jövő rádiók jobbak lesznek. Az valóban idegesít, hogy ilyen a pályáztatás rendszere, hogy egyáltalán van pályáztatás és nem a digitális rádiózást erőltetik, de ez a nagy általános undorral amit a közbeszerzési, kiosztási rendszerekkel szemben érzek teljesen egybeolvad. Majtényi felháborodása pedig, amit ezzel kapcsolatban nyom tényleg nevetséges. Beleült egy olyan székbe, ahol nem tud változtatni a rendszeren és ő is tudja, hogy a rendszer rosszul működik, aztán elemi erejű meglepett felháborodással reagál arra, hogy a rendszer úgy működik, ahogy. Ebben a formában nem is működhet másképp. Soha nem is működött másképp, a pártok képviselői eddig is megszavazták az ATV, meg a Hir tv támogatását, vagy nem? A sláger&danubius a '97-es pályázaton nyerte a frekvenciát, ahol az Irisz tv-t kigolyózták, meg elég sok más szabálytalanság is történt. Mutyizás nélkül esélytelen lett volna pl a slágernek elnyerni az ország legjobb frekvenciáját. Ami pluszban idegesít, az a sok pártkatona előrelátható beülése a rádiókba, meg, hogy továbbra is így működik a rendszer. De magát a slágert, meg a danubiust nem sajnálom. Igénytelen szarok voltak.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.18. 22:55:26

1, oder, bite. Két újpéterezés között félúton szabált reklamálni elég dedós dolog. Én meg leszarom, hogy Sólyomot vagy Sólymot. Na jó, utóbbi hangzik is valahogy, azt támogatom, mert én meg olyan izé vagyok, a suksükölést is támogatom. Nem vicc.

1.b logikátlan vagy. Ha próbálsz változtatni, és nem sikerül, akkor ha maradsz a korrupt rendszer része, akkor te is korrupt vagy. Az ORTT-nek (gyalut rá) ezer döntése volt már, mégsem sikoltozott senki, hogy geci rablóbanda. Most valaki megtette, és ő hibás? Na ne már.

2. Megfogtál, nem találom, és nem értem,miért, sajna ez emlékezet dolga, egyébként Tótát nem egyedül baszták ki az indexesek közül a MH-ból (még az is elképzelhető, Uj nem esett a szórásba), és az indexen valóban volt ebből csendes picsogás (amiben viszint Uj részt vett garantáltan.

Tényleg, Uj népszabó és hócipő. Az nem gáz egyik se?

Egyébként csak így lehet. Beülsz, próbálsz változtatni, aztán kajabálsz. Lassan másfél évtizede kummog az ORTT, eddig leszarta mindenki, holott valahol tudta. Tessék, most itt a botrány. Ja, hogy ismétlem magamat, bocs. Tudod a Sláger-Danubius párost el lehet intézni azzal, hogy csak picsogó vesztesek (éssokan tényleg ezzel érvelnek), csak ez eléggé holt érvelés lesz, ha a döntést hozó testület (mellesleg szavazatképtelen) főnöke is ugyanezt mondja és lemond, az már több, mint gyanús. Pláne, hogy emberünk, ha nem pampog Sólyomnak, akkor nincs ez az egész balhé: simán hosszabbítanak a Slágerrel és a Danubiusszal, oszt csá.
Szóval ott egy ember, aki megakadályozta az automatikus hosszabbítást, ergo nem puszipajti a két adóval, és mégis ugyanazt mondja, a döntésről, mint azok.

Hogy van ez?

bryan 2009.11.18. 23:59:29

@mavo:
Nem azt mondom, hogy Majtényi a hunyó, hanem, hogy egy darabig olyan dologhoz adta a nevét, amihez úriember nem nyúl. Nulla eséllyel a változtatásra. Igen a Hócipő is gáz. Nem kicsit. A népszabóval nincs különösebb bajom. Mint mondtam, nem gondolom, hogy bármilyen köze lett volna a tisztességes versenyhez a történteknek, de ekkora meglepődött felháborodást csapni, mikor mindenki tudta, hogy működik a rendszer és ezt ki is használták azt kicsit gáznak tartom.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 01:50:33

@bryan:

most lehet, hogy komolytalannak fogok tűnni, de nekem majtényi már adatvédelmis korában is naívnak tűnt. vannak ilyen emberek, ez nem mentség semmire, sok ilyen naív ember egy kupacban kurva nagy kárt bír okozni.

de az, hogy odaállt, és aszonta, tévedtem, megpróbáltam, de nem tudom más felé tolni a szekeret ... az nekem valahol jó pont. sokan ilyenkor maradnak: jó píz (ha az), mégis csak elvan az ember, senki se néz hülyének, meg ilyenek.

és ragozhatjuk hatvan évig, maga a procedúra ... hánytató na. és ha a hírszerzőnek igaza van, akkor maszopfidesz gátlástalanabb, mint hittük.
süti beállítások módosítása